Top latest Five ماگ حرارتی Urban news

Wiki Article

حجم و گنجایش ماگ حرارتی را قبل از خرید در نظر داشته باشید، اگر حجم بالایی از نوشیدنی را مورد استفاده قرار می‌‌دهید، ماگ حرارتی سایز بزرگ و در غیر اینصورت بهتر است سایز‌‌های کوچکتر این کالا را تهیه کنید.

تراول ماگ یا ماگ مسافرتی یک ماگ بسیار کاربردی برای افرادی است که بیشتر در حال طبیعت گردی و مسافرت هستند این ماگ ها دارای درب های ویژه ای هستند که از سرد شدن نوشیدنی جلوگیری می کند.

از روش های مهم که تنوع گسترده دارد چاپ سابلیمیشن است. […]

من این ماگ رو برای هدیه خریدم از نظر ظاهری خیلی زیباست و بسته بندی قشنگی هم داره جنسشم خوبه نگران شکستن بودم که خوشبختانه بسته بندیش خوب بود و سالم اومد

ماگ حرارتی هیتردار لیوان هیتردار تراول ماگ سرامیکی جدید

پس اگه مثل من که توی کل زندگیم خرید کادویی برای چالشی سخت بوده و هیچ‌وقت نمی‌دونستم برای کادو چی باید بخرم، بهتره که گزینه خرید ماگ حرارتی رو توی کادوهاتون اضافه کنین و بتونین افراد مهم زندگی‌تون رو خوشحال کنین.

شخصیت کارتونی: شخصیت های کارتونی محبوب، دیزنی، مارول و غیره

افزودن به علاقه مندی ها انتخاب گزینه‌ها مشاهده سریع بارگذاری محصولات بیشتر طراحی کشویی بارگذاری

زمانی که شما مایعات داغ از قبیل (آبجوش، چای، نسکافه و…) را در ماگ بریزید، تصویری که بر روی لایه زیرین ماگ چاپ شده، نمایش داده می شود و پس از سرد شدن ماگ به حالت اولیه خود که به رنگ مشکی است باز می گردد.

آیا به دنبال ماگ حرارتی با طرح‌های زیبا و جذاب میگردید؟ آیا میخواهید هدیه ای با ارزش برای دوست خود بخرید اما نمی‌دانید کدام طرح ماگ را انتخاب کنید؟ ??????? ????? آیا در جستجوی بهترین ماگ احساسات برای لحظات خوبتان هستید؟ پس بیایید باهم به دنیای جذاب ماگ حرارتی سفر کنیم و با انواع آن، راهنمای خرید و کاربرد آن بیشتر آشنا شویم.

در ” ماگ حرارتی چیست ؟ ” شما می توانید توضیحات کاملی را در رابطه با لیوان جادویی و خاصیت و کاربرد آن بدست آورید.

ماگ های استیل در اندازه و مدل های مختلفی تولید می شوند. ماگ فانتزی:

ماگ حرارتی عاشقانه، همان ماگ جادویی میباشد که طرح‌های عاشقانه و نوشته‌های احساساتی خاصی را دارد. ماگ حرارتی عاشقانه میتواند هدیه مناسبی برای ابراز علاقه و دوست داشتن شما برای پارتنر، دوستان و خانواده‌تان باشد.

برای تولید ماگ های جادویی یا حرارتی، یک ماگ سرامیکی را که به مواد لوکودای (جوهر اکسیده) پوشیده شده است را انتخاب می کنید سپس طرح مورد نظر خود را به وسیله ی دستگاه مخصوص روی لیوان می اندازید و در یخچال های سریع، سرد می کنید، پس از سرد شدن می بینید که ماگ شما کاملا مشکی می باشد اما با ریختن مایعات گرم در لیوان طرحی که انتخاب کردید ظاهر می شود و رنگ مشکی لیوان از بین می رود این عمل به این دلیل صورت می گیرد، جوهر اکسیده که بدنه لیوان را با آن پوشش داده اند به حرارت و گرما فوق حساس است و در برابر گرما از خود واکنش نشان می دهد.

Report this wiki page